Hodnotenie obchodu
T
Tom
Moja prvá skúsenosť bola veľmi pozitívna. Odber som mal v Šamoríne v piatok o 10:00 a skončiť som mal 10:10. Keď som prišiel, doktorka vyšla von cca 10:05 a zavolala ďalších pacientov objednaných na 10tu. V tom sa prihlásilo cca 5 ľudí aj so mnou. Keď som jej spomenul, že som objednaný cez Synlab tak ma prednostne zobrala a bol som vybavený do 10:13. Zistil som že doktorke vypadli úplne systémy a musela si aj moje údaje zapisovať ručne, preto ten chaos s objednávkami… No napriek chaosu som bol rýchlo vybavený a spokojný. Čo ma však ešte pozitívne prekvapilo bolo rýchlosť výsledku. Výsledky mali prísť do 2 pracovných dní. Prišli ešte v ten deň o cca 8 hodín neskôr. Za mňa aj napriek menším komplikáciám som veľmi spokojný či už s prístupom tak aj s rýchlosťou dodania výsledku.
K
Karolína
(Administrátor)
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás technický výpadok, no sme radi, že ste boli napriek tomu rýchlo a prednostne vybavený. Vaša spokojnosť s prístupom aj rýchlosťou výsledkov nás veľmi teší. Budeme sa snažiť, aby vaše ďalšie návštevy prebehli bez komplikácií.
P
Petra
Z
Zuzana
Moja prvá skúsenosť so Synlabom bola, žiaľ, veľmi nepríjemná. Nevadilo mi, že som musela dlhšie čakať, ale sestrička, ktorá ma mala vybaviť, bola evidentne podráždená a rozprávala sa predo mnou s kolegyňou o tom, ako na to vôbec nemá nervy. Cítila som sa trápne a nechcene, akoby som jej bola na obtiaž. Mala problém pripojiť sa do systému a zistiť, čo mi vlastne treba odobrať, takže celá situácia bola ešte nepríjemnejšia. Ľudsky som ju však vedela pochopiť, pretože bolo vidieť, že má veľa pacientov.
Krv mi síce nakoniec odobrala, poďakovala som a odišla s pocitom, že som rada, že to mám za sebou. Kvôli odberu som vstávala pred šiestou ráno, cestovala som skoro hodinu, zobrala si pol dňa voľna z práce a zaplatila 120 eur – všetko s tým, že to určite stojí za to.
Lenže po návrate domov mi volali zo Synlabu, že odoslaný materiál nie je správny a výsledky mi nevedia poskytnúť. Znamená to, že musím absolvovať celý proces ešte raz – opäť cestovať, míňať čas, brať si voľno. Som zhrozená, že za takúto vysokú cenu dostanem namiesto profesionálnej služby iba stres navyše a zbytočnú stratu času. Navyše synlab mi nevedel poskytnúť adekvátnu kompenzáciu a z telefonátov bolo jasné, že slečne, s ktorou som komunikovala je to úplne jedno.
Táto skúsenosť vo mne zanechala veľmi zlý dojem.
K
Karolína
(Administrátor)
Dobrý deň, pani Zuzana,
ďakujeme, že ste nás upozornili na vzniknutý problém. Mrzí nás, že Vaša skúsenosť s našou službou nebola bezchybná. Za komplikácie pri vybavení Vašej objednávky sa úprimne ospravedlňujeme. Žiaľ, napriek našej snahe sa môže výnimočne vyskytnúť aj ľudská chyba.
Kolegyňa z nášho call centra, s ktorou ste boli v kontakte, situáciu okamžite riešila a informovala aj ďalšie príslušné oddelenia, aby sa podobná situácia v budúcnosti neopakovala. Môžeme Vás uistiť, že jej prístup bol zodpovedný a určite jej to nebolo ľahostajné.
Zároveň sme Vám poskytli dostupnú formu kompenzácie a kolegyňa sa Vás opakovane pokúšala kontaktovať telefonicky. Keď sa to nepodarilo, zaslala Vám informácie e-mailom.
Mrzí nás, že napriek našej snahe zanechala celá situácia negatívny dojem.
J
Jozef
vsetko bolo dobre a 100% zorganizovane
V
Viera
Ano
A
Andrej
V
Veronika
Rýchle vybavenie, veľmi milá sestrička 👌
Som velmi spokojna,uzasna sestrička.Dakujem
K
Katarína
Rychle vybavenie, na odber ma zobrali presne nacas, bez zbytocnych otazok. Vysledky som mala v ten den poobede.
M
Milan
Rýchle vybavenie aj výsledky. Ďakujem.
I
Ivan
AT
Anna Trofimchuk
TG
Tatiana Gajdošová
A
Andrea
I
INGRID
Pani laborant he milá a ústretová.