Hodnotenie obchodu

4,9 371 hodnotení
5
356x
4
5x
3
6x
2
0x
1
4x
Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Z Avatar autora Zuzana | 22.8.2025
Moja prvá skúsenosť so Synlabom bola, žiaľ, veľmi nepríjemná. Nevadilo mi, že som musela dlhšie čakať, ale sestrička, ktorá ma mala vybaviť, bola evidentne podráždená a rozprávala sa predo mnou s kolegyňou o tom, ako na to vôbec nemá nervy. Cítila som sa trápne a nechcene, akoby som jej bola na obtiaž. Mala problém pripojiť sa do systému a zistiť, čo mi vlastne treba odobrať, takže celá situácia bola ešte nepríjemnejšia. Ľudsky som ju však vedela pochopiť, pretože bolo vidieť, že má veľa pacientov. Krv mi síce nakoniec odobrala, poďakovala som a odišla s pocitom, že som rada, že to mám za sebou. Kvôli odberu som vstávala pred šiestou ráno, cestovala som skoro hodinu, zobrala si pol dňa voľna z práce a zaplatila 120 eur – všetko s tým, že to určite stojí za to. Lenže po návrate domov mi volali zo Synlabu, že odoslaný materiál nie je správny a výsledky mi nevedia poskytnúť. Znamená to, že musím absolvovať celý proces ešte raz – opäť cestovať, míňať čas, brať si voľno. Som zhrozená, že za takúto vysokú cenu dostanem namiesto profesionálnej služby iba stres navyše a zbytočnú stratu času. Navyše synlab mi nevedel poskytnúť adekvátnu kompenzáciu a z telefonátov bolo jasné, že slečne, s ktorou som komunikovala je to úplne jedno. Táto skúsenosť vo mne zanechala veľmi zlý dojem.
K Avatar autora Karolína (Administrátor) 22.8.2025
Dobrý deň, pani Zuzana, ďakujeme, že ste nás upozornili na vzniknutý problém. Mrzí nás, že Vaša skúsenosť s našou službou nebola bezchybná. Za komplikácie pri vybavení Vašej objednávky sa úprimne ospravedlňujeme. Žiaľ, napriek našej snahe sa môže výnimočne vyskytnúť aj ľudská chyba. Kolegyňa z nášho call centra, s ktorou ste boli v kontakte, situáciu okamžite riešila a informovala aj ďalšie príslušné oddelenia, aby sa podobná situácia v budúcnosti neopakovala. Môžeme Vás uistiť, že jej prístup bol zodpovedný a určite jej to nebolo ľahostajné. Zároveň sme Vám poskytli dostupnú formu kompenzácie a kolegyňa sa Vás opakovane pokúšala kontaktovať telefonicky. Keď sa to nepodarilo, zaslala Vám informácie e-mailom. Mrzí nás, že napriek našej snahe zanechala celá situácia negatívny dojem.
J Avatar autora Jozef | 21.8.2025
vsetko bolo dobre a 100% zorganizovane
V Avatar autora Viera | 21.8.2025
Ano
A Avatar autora Andrej | 19.8.2025
V Avatar autora Veronika | 19.8.2025
Rýchle vybavenie, veľmi milá sestrička 👌
Avatar autora | 18.8.2025
Som velmi spokojna,uzasna sestrička.Dakujem
K Avatar autora Katarína | 14.8.2025
Rychle vybavenie, na odber ma zobrali presne nacas, bez zbytocnych otazok. Vysledky som mala v ten den poobede.
M Avatar autora Milan | 14.8.2025
Rýchle vybavenie aj výsledky. Ďakujem.
I Avatar autora Ivan | 13.8.2025
Avatar autora | 8.8.2025
AT Avatar autora Anna Trofimchuk | 3.8.2025
TG Avatar autora Tatiana Gajdošová | 2.8.2025
A Avatar autora Andrea | 30.7.2025
Avatar autora | 29.7.2025
I Avatar autora INGRID | 29.7.2025
Pani laborant he milá a ústretová.
Avatar autora | 28.7.2025
AS Avatar autora Anastasiia Svintytska | 26.7.2025
SJ Avatar autora Soňa Jauschová | 21.7.2025
K Avatar autora Katarina | 18.7.2025
Koncept je super, aj call centrum vie poradiť. Ale moje odberné miesto by som neodporučila.Objednáte sa na čas, zaplatíte a čakáte v plnej čakárni ľudí.Plus, predošlé použité ihly vedľa mňa na tácke, vôbec nie v uzavretom koši.
K Avatar autora Karolína (Administrátor) 21.7.2025
Dobrý deň, ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí, že Vaša návšteva neprebehla podľa očakávaní. Vaša skúsenosť je pre nás dôležitá a preberieme ju s príslušným odberovým pracoviskom, aby sme predišli podobným situáciám v budúcnosti. Veríme, že nám v budúcnosti dáte ešte šancu napraviť dojem.
V Avatar autora Vladyslav | 18.7.2025
Hrozný servis. Načo máte vôbec rezervácie, keď som prišiel 4 minúty pred rezervovaným časom o 9:00 a musel som čakať, kým predo mnou štyria pacienti odovzdajú krv na vyšetrenie? Nakoniec mi krv odobrali až o 9:50. Sestra, ktorá mi brala krv, si pred odberom neumyla ruky. Použitá ihla po predchádzajúcom pacientovi ležala na stole – našťastie mi otvorila novú. Pokiaľ viem, miesto vpichu sa má dezinfikovať alkoholom, no neurobila to. Po odbere zakryla miesto vpichu nejakým neestetickým kúskom gázy, ktorý si vopred vôbec nepripravila – nebolo jasné, odkiaľ ho zobrala. Vzorku moču ani neuložili do chladničky, nikto sa ma nespýtal, ako dlho bola odobratá – napriek tomu, že už aj samotný odber krvi bol značne oneskorený. A teraz to najhoršie. Napísal som o všetkom tomto do vašej spätnej väzby – bez akejkoľvek odpovede. Odber prebehol 14. júla, dnes je už 18. júla, ale nedostal som žiadny výsledok. Na e-mail nič neprišlo, nikto ma nekontaktoval telefonicky, aby informoval o zdržaní. Na vašej webovej stránke je pritom uvedené, že výsledky budú hotové do 2 dní. Nezaujíma vás, že som mohol mať naplánovanú konzultáciu s lekárom? Že potrebujem výsledky včas?